wg daty alfabetycznie rosnąco malejąco |
| BOLLWERKPoznań czasów II wojny światowej. Wszechobecne gestapo, tajemnicza zagadka i niesamowita przygoda. Rozgrywka rozpoczęła się od spotkania polskiego konspiratora. Gracze, po kilkudziesięciu minutach, dotarli na most na ulicy Panny Marii, by po wpisaniu kodu uruchamiającego zapalnik, „wysadzić” go. |
| ŁAMACZE SZYFRÓWGra Miejska ŁAMACZE SZYFRÓW to już nasza druga przygoda z poznańskimi kryptologami, którzy złamali kod ENIGMY. Tym razem gracze stali się uczestnikami Kursu Kryptologicznego, który kończył egzamin przygotowany przez komendantów kursu. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdy nie to, że egzamin odbywał się w mieście... |
| POSNANIA ELEGANS CIVITASJubileuszowa X edycja przeniosła uczestników w XVII wiek, gdzie poczuli oni atmosferę czasów potopu szwedzkiego w Poznaniu... A wszystko zaczęło się od starego pamiętnika napisanego przez Andrzeja Grajewskiego i tajemniczej skrzyni ukrytej gdzieś w podziemiach kościoła farnego... |
| PIERWSZY STOPIEŃ POZNANIAJan Nepomucen Kowalewski - XIX wieczny mieszkaniec Śródki - pozostawił potomnym niezwykły skarb, który miał być dostępny dla każdego, kto udowodni, że jest tego godny. Zaplanował on szereg prób, aby sprawdzić tych, którzy zechcą poznać jego tajemnicę. |
| POZNAŃ POZA CZASEMUczestnicy Gry Miejskiej POZNAŃ POZA CZASEM przeprowadzili śledztwo w sprawie kradzieży w... przeszłości. Okazało się, że ze skrzyni z kosztownościami wiezionej przez orszak Ottona III na Zjazd Gnieźnieński zniknął diadem cesarski... Jak do tego doszło? |
| CZAS PATRIOTÓWStart gry odbył się w miejscu, gdzie w 1918 r. znajdowała się siedziba V Korpusu Armii Niemieckiej. Stawka zmagań była wysoka – ten, kto w trakcie działań operacyjnych zbierze odpowiedni kod, stanie do walki z niemiecką załogą Ratusza, by zerwać z niego pruską flagę. |
| |